måndag, februari 21, 2005

Sundbyberg

Resan gick jättebra men vi sov inte mycket, barnen högst ett par tre timmar, jag kanske en. Barnen vägrade sova något under lördagen, jag sov en timme mitt på dagen, sen däckade båda kidsen 17.30, det gick inte att hålla dem vakna längre. Eftersom jag var orolig att de skulle vakna vid 5 på morgonen, eller tidigare!, så gick jag till sängs också ganska tidigt, sov innan 21.

Sen sov barnen över 14 timmar!

Igår träffade vi kusiner och farbror, kul såklart, barnen är glada att träffa farfar och farmor, och jag tycker de tä ganska kul att bara gå omkring i Stockholm i februari, även om det är grått och trist. Idag var jag inne i city själv, var på ROOM och kollade på möbler och annat jag ändå inte kan baxa ned i resväskan. *suck* Kom hem igen utan att ha shoppat något, ganska duktigt av mig.

Inga kommentarer: