tisdag, juni 25, 2013

Strawberry smoothie

Barnens frukost idag, smoothie som var fantastisk. Smoothies är ju det. Prickarna är förresten chiafrön, jag smyger in dem i barnens frukost när jag kan.

Jag har just hämtat min lilla Polo från service. Det där punkterade däcket hade två rejäla spikar i sig, inte konstigt att det var punka... Några smågrejer fixade, vanlig service helt enkelt och så fick jag tillbaka bilen tvättad! Jippi, det behövdes.

Idag har barnen sin sista skoldag, sen är det sommarlov till september. Yay! tycker jag också för de behöver ta det lugnt.

3 kommentarer:

Desiree sa...

Smoothies är himla goda och väldigt smidiga att fixa. Åh så skönt med lite sommarlov att se fram emot. Det är kidsen så värda. Hur långt sommarlov har de?
Läste ditt inlägg om flytt och farwell. Nog har man fått uppleva sådant. Både att nära vänner har tagit avsked och att man själv har fått ta avsked. Det är tufft på många plan. Men samtidigt skulle jag aldrig vilja vara utan chansen att ha fått lära känna alla dessa fantastiska vänner och personer.
Kram!

Martina sa...

Härligt, bade med smoothies, nyfixad bil och sommarlov!
Kramar

Bodil sa...

Vad gott med smoothies, det ser himla gott ut.
Vad skönt med fixad bil och sommarlov för barnen.
Kram Bodil.