fredag, juni 28, 2013

Glasögon och jetlag

Vaknade vid tre imorse. Omöjligt att somna om. Barnen vaknade vid fem. Jetlag är blä.

Vid 5.30 drog jag på mig träningskläder och gick ut. Tog min vanliga runda utmed havet, solen hade just gått upp. Fridfullt.

Sen har vi avklarat en del småshopping och fixat nya glasögon till Dottern. Efter mycket provande bestämde hon sig för Ray-Bans i svart och ett andra par i mörkt tortoise. Hon kommer vara coolaste tjejen!

Det bästa med att vara hemma i CT några veckor är att man vet var allt finns. Var allt finns att köpa. Och ALLT finns.

Och så träffa vänner. Såklart.

2 kommentarer:

Annie sa...

Gaaahhh, jetlag! Usch ja. Själv vaknade jag halv fem, efter fyra timmars sömn. Jaja, det blir väl bättre vad det lider.
Idag ska vi också ut på lite småshopping, dottern och jag. Lär väl behövas en del kaffepauser... ;)

Desiree sa...

Härligt att ni är framme även om jetlag inte är kul. Låter dock underbart med din fina PW i soluppgången. Snygga och coola brillor!