söndag, mars 27, 2005

...och fortsätter

Kräk hela dagen lång. Stackars liten A bara hängde, eller mest, ibland fick hon lite energi och ville äta, men det kom snart upp igen. G hjälpte pappa att hacka upp golvet i vårt badrum, damm över hela sovrumsgolvet, not so nice.

Imorgon är en annan dag. tack o lov.

Nu har jag som vanligt vikt tvätt, varför jag ofta gör det på söndagskvällar vet jag inte. Kom på att jag missat en massa avsnitt av Desperate Housewives, slängde mig ner framför tv:n och såg de sista 20 minuterna, jo det är fortfarande bra. Sängen nästa, tillsammans med senaste numret av Real Simple.

Bästa idag: att jag planerat barnens garderobsinredning och nu tänker använda en inredning från IKEA och därmed sparar ungefär 500 dollar. Och att jag kontrollmätt vår stora garderob i sovrummet och kommit fram till att vi kan använda garderoberna vi hade med oss från Prag inne i garderoben, låter kanske knasigt men det kan bli riktigt bra (och ekonomiskt).

Inga kommentarer: