tisdag, november 03, 2015

Slut som artist.

Ikväll är både Dottern och jag slut som artist. Totalslut.

Det var ingen skola eftersom det är Election Day, valdag, och skolorna används som vallokaler. Cheer team har en cheer clinic, en sorts prova på träning, för yngre kids den här dagen. Det är en av de viktigaste tillfällena för teamet att samla in pengar till sin verksamhet, varje deltagare betalar 25 dollar.

Jag hade ansvaret för den här dagen vilket kändes jättenervöst. Kunde inte sova inatt. Har sovit dåligt i flera nätter. Men det gick bra och vi fick in en hel del pengar. Så kanske vågar jag mig på att göra om det nästa år.

Cheer team hjälpte först till på cheer clinic och hade sedan egen träning några timmar. Stackars Dottern var så trött efteråt att hon bad om att få lägga sig en stund och vila när hon kom hem.

Och mina ögon går i kors.

Inga kommentarer: