torsdag, december 20, 2012

Packing and packing

Här packas det idag. Tänkte mig två väskor för mig och barnen, men det blir tre halvfulla istället (som ska vara fulla när vi reser tillbaka!). Alltid bökigare att packa på vintern, större kläder liksom, och så en del skidkläder för nån skidutflykt på det. Nyårsstass. Stress att man glömt nåt. Å andra sidan, vi reser till da US of A, allt finns där. Och mer därtill.

Sjukstuga idag också. Såklart. Men det verkar vara en förkylning för nu går det åt en otrolig mängd kleenex. Var orolig att det var strep, det är jag alltid när Dottern har ont i halsen. Idag hade jag en annan strategi vad gällde sjuklingen, inte vila för mycket. Hon fick hjälpa mig att packa såklart.


Godaste julklappen! Vi har varit i kak-nirvana flera dagar nu, bästa Norrländskan gav oss en tidig julklapp. Så. Himla. Gott.

Tonåringar... Eller i detta fall en speciell tonåring, vår son som ju är tretton. Tror han vet allt. Har alltid rätt. Och man får inte prata med honom på morgonen, då är han så otroligt ljudkänslig så jag vet inte vad. Fast för det mesta är han världens bästa, som vanligt.

1 kommentar:

Desiree sa...

Bon voyage! Ha en trevlig resa och en supermysig jul i USA. Så här års är det ju verkligen bökigt med packning. Mmmm de där kakorna ser ju ut att vara to die for. Ha det riktigt gott nu och hoppas dottern kryar på sig och ni andra får vara friska.
Kram!