söndag, september 29, 2013

Feberfri

Vilken natt! Sonen gick i sömnen och hojtade om gud vet vad. Det pågick en bra stund. Sen gick han ner och lade sig att sova på soffan i vardagsrummet, för i sin säng var det inte bra. Sa han.

Imorse kom han inte ihåg nåt. Såklart. Och han är feberfri och verkar pigg igen. Underligt.

Jag har under morgonen följt min lillebror som sprungit Berlin Marathon. Han kom i mål på 3.19. Riktigt bra tid tycker jag!

Nu ska vi snart äta lunch på en av barnens favoritrestauranger i Madrid.

Sen ska jag hänga tvätt...

5 kommentarer:

Martina sa...

Nej men ojda. Feberyra. Finns det inte nat som heter sa?! Typ. Skönt att det är bättre idag igen.
Kramar

eastcoastmom sa...

TRor inte det var feber, han går i sömnen ibland, men nu var det ett tag sen...

Marina sa...

Usch, det där med att ha "sömngångare" omkring sig är aldrig kul.

Desiree sa...

Wow, superduktigt av din bror. Skönt att sonen mår så pass mycket bättre så att han kunde gå till skolan trots en händelserik natt.

Annika sa...

OJ, det där med sömngångare har jag aldrig sett, eller varit med om. Förstår att det är lite otäckt.
OCH så blir ju natten så upphackad, stackars er.
Hoppas nu att alla mår bättre, och att det blev en bra dag i skolan.