fredag, augusti 12, 2005

Havsbad och poolbad

Det var så underbart skönt vid havet idag. Rejält varmt men det blåste lite lite så den fuktiga luften försvann och barnen var mer i vattnet än på land, det var 77°F/25°C i vattnet.

På eftermiddan åkte vi till poolen. Där träffade barnen några vänner och hade jättekul, mamman berättade att det var första året hon faktiskt kunde sitta och läsa medan barnen lekte i poolen, hennes yngsta dotter är 5 och ska börja Kindergarten nu i september. Det lät ju bra, kanske jag kan läsa en bok nästa sommar då, när A är 5 år, vore ju skönt, då kommer det vara sju år sen jag sist låg på stranden och läste...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag känner igen din längtan till att sitta vid vattnet och läsa en bok medans barnen leker. Min 6-åring kan inte än simma alldeles själv, utan att jag har koll hela tiden, så det blir nog en sommar till för mig också...
Ha det skönt!

Stephanie