onsdag, augusti 17, 2005

Dagen som bara gick

Jo den här dagen har bara gått, liksom. Bra. Inga stora scener med barnen. Var på brädgården och köpte en list - snickaren kommer på lördag och hjälper K skruva fast bänken i badrummet, jodå, det går framåt på den fronten - och sen nästa affär för att köpa lite färg. Därefter Stop & Shop, vi hade lite dåligt med mjölk, yoghurt och glass, viktiga grejer mao.

På em poolen några timmar. A träffade sin kompis Jessie. G dök som vanligt som en fisk, han simmade nästan två längder på eget initiativ. Bra, han behöver simträna, jag har anmält honom till en ganska avancerad simklass på YMCA nu i höst.

Och så tvättade jag tre maskiner allt möjligt, mest lakan. Nu har jag ett berg att vika. Men jag är för trött.

Vilket lyxigt hemmafruliv jag lever.

Inga kommentarer: