torsdag, juni 06, 2019

Same old, same old, typ


Samma pw. Det var ju bra häromdan så jag körde en promenad i repris imorse. Varmare idag men lika fint, samma vyer, bara andra podcasts.

Rapport från Chicago. Sonen pluggar som en tok, nästa vecka har han sina finals. Han säger att det är mycket men att han är ok, han kommer överleva. Sista provet på onsdag sen har han två dagar innan han flyger hem till oss.

Vit klänning. Inför skolavslutning letar jag och Dottern en vit klänning till henne, OM hon bestämmer sig för att vara med på high school graduation. Tror hon haft ett dussin klänningar hemma på prov men ingen som passat eller hon gillat. Två till kommer nästa vecka, sen ger i varje fall jag upp. To be continued, får jag jag väl säga...

1 kommentar:

Anneli sa...

Åh, hoppas att dottern hittar en klänning som hon tycker om. Jag vet hur det kan vara, jag har en dotter i samma ålder. Härligt att få hem sonen på lite sommarlov.