söndag, juli 14, 2013

Packar. Igen.

Då är det dags att packa igen. Imorron reser kidsen och jag till Sverige, stannar nästan en månad. Ironman reste just till Istanbul, han anländer lite senare till Stockholm.

Men vad det är svårt att packa för en sverigeresa, man måste ju vara beredd på alla sorters väder. Sol. Regn. Snö, nästan.

Nu håller vi mest till på en mindre ö i Stockholms skärgård, så man behöver inte vara så värst stylish. Å andra sidan när man väl träffar vänner vill man ju inte se ut som värsta hösäcken, heller...

7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Å, vad härligt, flera veckor i Sverige.

KRAM

mammaxtre sa...

Svensk sommar bjuder på alla sköns olika väderslag, men snö...nä det var att ta i :-)

Ha det gott

Liz sa...

Aker ni redan nu till Sverige alltsa! Harligt, och en hel manad..underbart. Avundsjuk ar jag allt, men onskar er en fantastisk tid! Hoppas ogat ar battre, annars far du kolla upp det i Sverige.
Stor kram, hoppas resan blir smidig, denna gang blir det ju inte nagon jetlag att brottas med iallafall!

Stor kram!

Desiree sa...

Jag tycker också att det är otroligt svårt att packa just inför Sverige eftersom vädret kan variera så mycket. Sist hade jag med mig alldeles för mycket kläder. Använde typ en tredejedel av allt jag hade med mig. Nästa gång ska jag försöka ta med mig mindre. Verkar dock som det bra sommarvädret håller i sig så ni kanske slipper allt för mycket tjocka tröjor och sådant.
Ha det toppen i Sverige.
Kraam!

Anette Ryan sa...

Som du flyger och far. Kul! Kan helt hålla med om att det är knepigt att packa för Sverigeresan. Vi tar alltid med oss för mycket, mest för att vara säkra. Jag skulle vilja åka någongång utan så mycket så att jag kunde handla mer!! ;-)
En gång åkte jag själv i november och då hade jag faktiskt väldigt lite men det var vinter så inte så mycket att orda om då.
Ha en trevlig sommar i norr. Själv stannar jag kvar i "vintriga" australien.
Kram Anette

Annie sa...

Välkommen hit :) Jag håller tummarna för att vädret blir lika bra som det varit sen jag kom hem!

Martina sa...

Känner igen det där. Man behöver allt fran bikini till täckjacka. Typ.

Sen vi kom till Sthlm för snart en vecka sen har det varit temperaturer fran 10 till 28 grader!

Kramar