fredag, februari 03, 2012

Sånt som gör mig glad

Sånt dom gör mig glad den här fredagen:

- Tränade spinning på morgonen. Aj! Men passet var bra och träningsvärken inte fullt så hemsk som jag befarade.

- Sonen är med ett gäng vänner och spelar bowling, ser en film och sen var det visst restaurangbesök. Under uppsikt av några pappor.

- Dottern har sin franska kompis här, de spelar just nu Dance Central 2 för Xbox Kinect. Otroligt hög ljudnivå det kan vara på ett par tioåriga tjejer!

- Maken är i Stockholm över helgen, han stannade kvar efter en affärsresa. Det är tråkigt att han inte är hemma hos oss, men jag är ändå glad för hans skull eftersom han besöker Sverige så kort tid varje sommar.

4 kommentarer:

Lisas syster sa...

Då föll det nog snö på din make idag. :-)

eastcoastmom sa...

Och trafikkaos var det tydligen! He he...

Desiree sa...

Du får ha en trevlig helg. Jag hoppas maken har packat varma kläder för det är rejält kallt här nu.
Kram!

Liz sa...

Tack for omtanke om min dotter, antligen helg har och a sa skont det ska bli att fa ha henne hemma och bara ta det lugnt, denna helg ar det inte ens mycket laxor!
Jag lagger garna till dig pa min lista om det ar ok, da jag garna aterkommer pa enkelt satt! Flersprakiga familjer med barn i mina barns alder, ja aldsta dottern da, har jag inte hitta manga, sa det ar jattekul!
Ha en fin helg!