fredag, februari 11, 2005

Fredag, yes yes

Konstigt att det är så skönt med fredagar, jag menar, för mig som inte jobbar är ju alla dagar sig lika egentligen. Ser alltid fram emot helgen, även om vi inte ligger och sover så länge på mornarna, så är det i alla fall ingen väckarklocka som ringer. Mysigast är att ligga hela familjen i sängen och kramas.

Tränade idag, sprang bara på gymet, det kändes tungt idag, har ont i magen sen en vecka tillbaka, inser nu att jag måste hitta en doktor, så här kan jag inte gå omkring och må. Pest alltså.

Köpte presenter till barn som jag lovat, A fick en prinses-Barbie som kunde sjunga och G fick ett flygplan till sina Rescue heroes. Båda blev otroligt glada, "huuuur kunde du veta att jag ville ha just den, mamma?". Jo, det är ju sånt mammor vet.

Inga kommentarer: