onsdag, oktober 07, 2015

Morgonbeach

Strax innan jag skulle ge mig iväg på spinning imorse såg jag att himlen var alldeles ljusorange. Så jag tog en sväng förbi närmsta stranden för att se soluppgången.

Vilka färger. Så vackert och lugnt.

Skönt väder nu, soligt och 20C på dagarna. Kvällarna är kyligare och jag har bytt till duntäcken i sängarna. "Det är sååå mysigt med det här täcket!" tyckte Dottern. Ja hon tillbringar mycket tid i sängen, gör faktiskt alltid sina läxor där med datorn och en katt i knäet.

6 kommentarer:

Sara (Skutevik) sa...

Vilken vacker morgon!
Här har det också börjat bli svalare ute, framför allt mindre fuktigt.
Så nu kan vi äntligen börja cykla till skolan igen!

Taina sa...

Häftig bild!

Liisa gör sina läxor sittandes på sin saccosäck. Suck säger jag som tycker hon ska sitta vid skrivbordet...

Annika sa...

Så vackert!! Ja, solnedgångar och soluppgångar kan man se hur många som helst i sin livstid och ständigt vara lika förundrad över dem. Underbara!!
OCH ja, jag älskar den här tiden. varma dagar, kalla nätter. Älskar! Bäst på hela året. Synd att hösten går så fort.

eastcoastmom sa...

Gillar svala mornar, yay!

eastcoastmom sa...

Det kan ju inte vara bra för rygg eller nacken att sitta sådär!

eastcoastmom sa...

Men jag tycker hösten här är lång, underbar. Kanske är skillnad mot er höst.