torsdag, september 17, 2015

Snurrigt!

Snurrig iPhone. Gjorde en uppdatering av operativsystemet på mobilen, till iOS 9, på morgonen. Och plötsligt fick jag inte bara text/SMS till mig, utan jag fick även text FRÅN mig själv och alla text som Dottern fick, de fick jag också! Försökte med olika inställningar som inte hjälpte, men så fick jag hjälp av en teknikkunnig vän. Pust.

Sommarvarmt. Fortfarande varmt på dagarna, men mornarna är svala. Så vi behöver inte luftkonditionering hela dagarna. Skönt.

Första matchen. Imorron kväll är det första matchen i football och då ska cheer vara där. Dottern är nervös men jätteglad. "Jag har längtat efter det här sen jag var i 3rd grade!" sa hon.

Sleep all day. Katterna har haft en sovdag. Nu på kvällen blev det fart på dem däremot! De har sprinterlopp genom hela undervåningen här. Och när de hör att printern skriver ut något kommer de farande för att kolla! De har nån slags skräckblandad förtjusning inför printern. Katter är lustiga.

Inga kommentarer: