fredag, oktober 10, 2014

Så var det fredag

Underbara fredag. Jag började dan med att skjutsa barn till respektive skola, som vanligt. Sonen något sur eftersom han egentligen har sovmorgon på fredagar - well, news to me! - och därför trodde han plötsligt skulle få skjuts en timme senare. Men eftersom jag inte bedriver total taxiverksamhet blev det inte så.

Sprang som vanligt min vanliga nästan-10K-runda. Love it. Fast lite kallt var det. Behöver nån slags långärmad t-shirt snart.

Sen har jag tvättat en massa. Varit och kollat färger i huset, det mesta blir ju vitt förstås. Handlat en del mat. Försökte mig på att kånka tillbaka våra utemöbler till terassen, gick sådär - huset vi hyr har fixats utomhus men våra utemöbler står fortfarande kvar på gräsmattan, gillar inte...

Nu har jag och Ironman just varit på trevlig restaurang, han valde nån slags BBQ ribs och jag tog gudomlig hummersandwich med sweet potato fries till. Barnen ville äta hemma.

Fredag alltså. Gillar.

1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Instämmer, fredagar är supergilla!!

Önskar en skön helg!

kram