lördag, juni 21, 2014

Picknick med track team

Det var avslutande picknick med killarnas Outdoor Track idag. Trevlig men aningens lång tillställning. Huvudtränaren är superbra och omtyckt, han älskar verkligen sitt jobb. Sonen fick en utmärkelse för att han var en av endast två freshmen som varit med på mer än 90 procent av träningarna (de tränar sex dagar i veckan).

Glad idag: jag sprang min gamla nästan-10K-runda och gick bara några minuter av sträckan. Och det kändes jättebra! Tredje gången på bara några dagar jag springer min runda. Halleluja för det!

Nu är det snart dags att grilla några humrar, perfekt avslut en lördag.

3 kommentarer:

Channal sa...

Heja dig! Bra kämpat!

Men vad är Outdoor Track och freshman?!

Mums!! Jag såg den goda maten på Insta!

KRAM Anna

Marina sa...

90% av sex dagar i veckan - det låter som någon är väldigt träningsinriktad!

Charlie sa ... sa...

Duktig du är! Och era humrar såg ju smarriga ut. Nyfiken på att höra mer om Bridgehampton. Såg fab ut med poolen.