tisdag, oktober 15, 2013

Grå morgon

Det var grått imorse. Sånär som på en öppning i molnen där solen sken igenom när jag var ute på en morgonrunda.

Ny vecka och det känns tomt nu när gästerna rest hem till södra Sverige igen. Det var ju fullt ös här några dagar med småkusinerna (10, 7 och 5 år gamla). Dessutom är Ironman iväg på turne till NY och Houston.

Barnen de pluggar. Suckar över jobbiga franskaläxor och annat. Men tänk att det bara är två veckor kvar till höstlovet - då vi reser till Paris! Mais oui!

5 kommentarer:

Desiree sa...

Fint ljus bland det grå molnen. Rätt coolt ljus faktiskt. Förstår att huset plötsligt känns tomt utan både gästerna och Ironman. Här har det precis varit höstlov i två veckor. Kul med en Paris resa att se fram emot.
Kram!

eastcoastmom sa...

Det där ljuset var ganska magiskt! Ska bli fantastiskt med Paris!

Martina sa...

Kankse gratt, men vackert!
Härligt med Paris pa höstlovet. Här är det ju höstlov redan pa lördag och vi drar till Brasilien!
Kramar

Susanne sa...

Så fin bild!

Anonym sa...

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig och kanske även lämna en kort motivering om du gillar mitt hår! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHIONJOINT.SE