söndag, augusti 04, 2013

Lista på en söndag.

Känner mig lite wild and crazy idag så jag kör en lista, trots att det inte är torsdag.

Swebus. Jag och barnen reser med Swebus till Småland idag, det är billigt och hyfsat snabbt om man tar en direktbuss. Dessutom finns det gratis wifi, det gillar vi. Om vi skulle ta tåget skulle det visserligen gå lite snabbare, men också betydligt dyrare.

Sista besökarna på ön. Igår kom familjen L på besök och barnen har varit på full speed i ett dygn tillsammans, på natten sov alla fyra kidsen i båten. Jag hörde dem skratta långt in på nattenkröken...

Knäckebröd. Äntligen har Dottern upptäckt att det är gott med knäcke! Favoriten är Leksands, precis som övriga i familjen.

Och sommaren fortsätter. Ironman reste visserligen tillbaka till Madrid idag på morgonen, men jag och barnen har en dryg vecka kvar i Sverige. Sen blir det surf camp för barnen i norra Spanien och så avslutar vi med en veckas bilsemester i norra Portugal, tror vi.

Inga kommentarer: