onsdag, mars 06, 2013

Have you got everything?

- Har du allt? frågar jag alltid barnen innan de åker till skolan.

Well idag glömde Sonen sin mobil hemma, ingen biggie egentligen, men när jag skulle hämta honom efter skolan var det kaos med bilar överallt, då hade det vart bra att kunna ringa honom och säga att gå upp en gata till och träffa mig där.

Vädret har gjort en ganska bra comeback. Sol och 15 grC på eftermiddan, Sonen var varm när han kom hem från sin joggingtur ikväll.

Nu väntar vi hem Ironman som varit i London. Hoppas han har engelska tidningar med sig hem!

2 kommentarer:

Annika sa...

HAHA, som sagt, det går inte att lita på ajfånvädret. Det lever sitt eget liv.
Det är därför vädernördiga jag har en del andra väderappar..
Karolina glömde sin ajfån hemma häromdagen, det var nog lite av en chock för henne tror jag, haha!!!
Kul att maken kommer hem från London snart.

Desiree sa...

Vi har också sol och 15 grader här. Känns helt fantastiskt! Love it!
Jag bara hoppas att det inte blir snö igen. Nu vill jag njuuuuta av våren.