onsdag, januari 30, 2013

The best dessert

Godaste och enklaste desserten hade vi i helgen. Glömde ju totalt bort att visa den: Grekisk yoghurt blandad med vispad grädde, varvad med honung och så lite goda hallon.

Heaven on earth.

Idag har jag varit hemma och väntat på tekniker hela dan. När de väl kom - och en av dem faktiskt talade engelska! - kunde de ändå inte fixa nåt nytt snabbt internet till oss, trots att de verkligen försökte. Men vi ger inte upp. Måste få till det där, känns som om man lever på spansk stenålder. Eller nästan.

7 kommentarer:

Susanne sa...

Usch vad det är trist att vänta och att de sen inte kan göra något. Samma hände här idag. För andra gången av samma företag.

Liz sa...

Mumsigt! Har gjort nagra liknande, fast jag varvade i kexsmulor i lagret med honung. Supergott och gav det lite mer att tugga pa. Hallon ar ju alltid supergott! Har ater vi nog farska hallon som ni verkar forbruka applen...:)

Kram

Annika sa...

ÅÅÅ, vad fint att du tagit bort den där verifieringen!
TACK!!
Hoppas du ska slippa spam på dina poster.
Jag tycker det mesta fastnar i filtret, men även jag har varit med om att ngn slinglat igenom. Irriterande.

Mmmm..vilken jättegod efterätt.
Hallon älskar jag också. Underbart goda bär!

ÅÅÅ måtte inernetproblemet LÖSA sig!!
Kramar!!

Desiree sa...

Det där såg gott ut! Hoppas det löser sig med nätet. Väldigt irriterande med just sådana problem.
Kram!

Freedomtravel sa...

Ser grymt gott ut! Och lagom enkelt, gillar! :)

Anonym sa...

Tror nog jag vet var du lärt dig denna:)
/Mikael

eastcoastmom sa...

Mikael: jamenvisst, tack lillebror för inspirationen!