fredag, januari 04, 2013

And now some lebanese

Lunch idag, en favorit i repris. Den libanesiska restaurangen vi upptäckte i december. Vilken tabbouleh, och så pitabröd to die for! Att inredningen är helt fantastisk är ett stort plus i min bok. Såklart.

Svärföräldrarna som anlände idag hade aldrig ätit libanesiskt, kul att kunna visa något nytt. Som de dessutom gillade.

Vi sov ordentligt inatt. Att resa österut passar helt klart den här familjen bättre än västerut - jag låg vaken varje natt i USA, hade jetlag from hell i en vecka. Hoppas på bra sömn inatt också, det var en sann fröjd att vakna utan påsar över och under ögonen (som jag hade under hela vår Connecticut-vistelse, såg scary ut!).

Och. Jag tränade rejält imorse. Vad skönt det är att ta i så man nästan kräks. Jo faktiskt.

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Österut funkar bättre för mig med.

Libanesiskt är fantastiskt gott. Pitabröd är en favorit.

Ha en fin weekend!

kram

Anonym sa...

Nu har jag läst ikapp! Låter som en underbar semester "hemma" i USA. Reston ser lovely ut.
KRAM från France