lördag, maj 19, 2012

Damn Yogalosophy...

Medan Maken var ute på en tvåmilarunda och Sonen satt klistrad framför datorn, tänkte jag börja dagen med yoga. Lite lagom träning och relaxing sådär.

Stort misstag.

Gjorde yoga/träning med en dvd av Mandy Ingber, som jag inte gjort förut, och nu har jag så ont i benen att jag knappt kan gå. Skönt ont. Måste använt massor med muskler jag aldrig tränar annars.

Det här måste jag göra om!
.......................................................
While Husband was out running 20K and Son sat glued to the computer, I wanted to start the day with yoga. A little workout and somewhat relaxing.

Huge mistake.

Did a yoga/workout with a dvd from Mandy Ingber, one I hadn´t done before, and now my legs hurt so much I can hardly walk. Nice pain. Must have used a lot of muscles I don´t work usually.

Need to this again!

Inga kommentarer: