fredag, augusti 07, 2009

Grillad svärdfisk

Handlade middagsmaten till Maken och mig på Whole Foods idag. Eller det gör jag ju ganska ofta, men idag blev resultatet det särskilt gott: först grillade vi jätteräkor. Sedan världens godaste svärdfisk, med couscous sallad och kall sås smaksatt med apelsin.

Herregud.

Maken stod för grillningen och jag för allt annat. Otroligt gott.

Och i detta väder, ingen hemsk luftfuktighet - tänk att vi klarat oss utan luftkonditionering idag! Och vilken halvdag jag och barnen hade på stranden, det känns så lyxigt att kunna cykla till stranden på fem minuter.

Loving it!

1 kommentar:

Camilla sa...

Den där middagen lät fantastiskt god :)

Att kunna cykla till stranden är otrolig lyx tycker jag. Sälv bor jag också ganska nära havet, det är klart bäst.

Ha det gott