tisdag, augusti 18, 2009

Bättre och bättre dag för dag

Dottern vaknade ferbfri idag!

Jag hade så nedrans ont i huvudet vid 4 inatt att jag tog Tylenol, så jag vet inte om jag borde ha feber eller inte. Känner mig nog bättre.

Men igår!

Vi var hos doktorn, som konstaterade att hon inte kunde göra något. Det är i varje fall inte nån influensa (det trodde jag inte heller) och inte strep. Men vi hade båda lite feber och höll på att tappa rösten.

När vi kom hem från doktorn kände jag mig dödssjuk, kollade tempen och hade faktiskt 39.2. Det var väl därför jag tyckte det var så kallt här hemma, trots att inomhustermometern visade på 25 grader.

Somnade före barnen, vid 21-tiden.

Idag är en annan dag.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Oj oj, hoppas att ni snart känner er bättre!!

Taina sa...

39,2? Då är jag DÖDSsjuk. Blir ynklig så fort termometern visar på 37 +.

På tal om jäst i Annas inlägg så undrar jag om du kan hjälpa mig med ett bra bullrecept på torrjäst och vilken torrjäst jag ska köpa här och hur mycket...barnen vill så gärna baka bullar!