lördag, juni 13, 2009

Nu sover alla

Lugn i huset efter en hektisk dag. Det har varit en fantastisk dag. Våra fd grannar, bästa familjen P är på besök, och det känns bara så bra.

Det tog Dottern och hennes kompis 15 minuter så var det som vanligt igen. De var som tvillingar, pratade om allt och inget, klädde sig lika, ville samma saker, gjorde allt likadant. Som om det här året inte fanns.

De är så fina tillsammans. Så samspelta.

Fem humrar, en massa sallad, goda ostar och hamburgare senare var alla mätta och belåtna. Det gick åt en del vin - och läsk till barnen - och nu sover alla.

Utom Maken och jag.

Måste diska klart bara.

2 kommentarer:

kalasLotta sa...

Åh har de kommit nu!

Skoj, hälsa A...inte för att jag känner henne men jag har hört så mycket glatt om henne att jag känner att jag nog gärna skulle vilja känna henne! Ha ha

Njut av dagens så mycket finare väder...

Blablablabla kan jag tänka mig att det låter hos er nu....

Carina sa...

Åh nu är jag riktigt avundsjuk! Jag förstår att ni hade en väldigt trevlig kväll!
Kram kram