tisdag, oktober 04, 2005

Fyra timmar IKEA

Det här var nog första gången jag stått i kö för att komma in på IKEA. Vi var alltså framme på rekordtid, det tog bara 30 minuter till New Haven, men sen fick vi istället vänta tre minuter innan vi kunde gå in. "IKEA is now open, welcome!" tackar tackar.

Barnen hade kul i barnpassningen - tillsammans med sina vänner J och A, vi hade bestämt träff på IKEA idag - och jag försökte shoppa så snabbt och mycket jag kunde på 45 minuter. Men eftersom jag hade bestämt mig för att verkligen shoppa idag hade jag en del kvar att kolla på när jag hämtade barnen. Lunch med köttbullar till barnen, förstås. Sen mera shopping, med barn.

Gick ut över 500 dollar fattigare. Köpte bl a lite inredning till vår walk-in closet i sovrummet, om det blir så bra som jag tror så kommer det bli heeelt outstanding. Både snyggt och praktiskt.

Inga kommentarer: