tisdag, februari 21, 2017

Alltså, jag skojade inte!

På fullaste allvar tror jag att det verkligen blir ugnsrostade grönsaker till middag hela veckan. Idag toppade jag med smulad getost. Hur gott som helst!

Och vårt nya porslin. Så attans nöjd. Faktiskt att kidsen också sagt att de gillar de nya tallrikarna.

Nu ikväll funderar jag på om lille Sixten är påverkad av det vaccin han fick igår, veterinären sa att valpen kunde få en reaktion 8-48 timmar efteråt. Lillkillen vill sova, han morrar mot kylskåpet (?) och verkar lite halvt konstig. Stackarn. Han som alltid är en solstråle.

3 kommentarer:

Annika sa...

Härligt, det är ju gott med ugnstekta grönsaker. MUMS!!
Stackars Sixten, hoppas han är sig själv nu igen.

Madeleine i USA sa...

Åh vad gott med ugnsrostade grönsaker, smarrigt!

Linus brukar också bli trött och hängig av vaccinationer. Kraken, hoppas han mår bättre snart.

HS sa...

Porslinet har jag också funderat på, i färgen stone. Fundersam också på storleken av tallrik...Vi har jättestora tallrikar nu och tycker inte det är så bra.
Hoppas Sixten kryar på sig, min 6-10 vill inte gå ut i regnet idag.