tisdag, augusti 25, 2015

Morgonpigg

Eftersom jag är hyfsat morgonpigg lyckades jag uppleva en fantastisk soluppgång imorse. Sen tränade jag järnet på gymet, mina ben behöver en paus från att bara springa som jag gjort i sommar.

Sen hade jag klipptid, det är konstigt hur frisyren känns jättebra länge men sen liksom faller ihop på nån dag och man känner panik, det här funkar inte! Attans skönt att bli av med några cm nu.

Barnen räknar ner lediga dagar. Vi shoppade lite kläder och hade en jättebra lunch på restaurang här i stan. Nu är Sonen och Ironman ute och övningskör, första gången i mörker. Lite halvspännande.

1 kommentar:

Anne sa...

Håller helt med dig, det är verkligen sådär det funkar. Frisyren kan gå från bra till totalt omöjlig på bara någon dag, inget annat än en klippning hjälper då.
Nedräkning till lediga dagar säger du, menar du Labor Day ledigt då??
Här börjar skolorna först efter Labor Day, vår unge har ett år kvar till riktiga skolan men var till Target igår och det var fullpackat med folk i deras back to school avdelning. Det ligger i luften nu, den där speciella vemodiga känslan under sommarlovets sista dagar kombinerad med förväntan och efterlängtad nystart..