onsdag, februari 13, 2013

Lech, I´m in love


Apelsinjuice är extra god när man gör den själv, tycker Dottern. Tror vi får sparka igång vår gamla juicepress från Brasilien när vi kommer hem igen.

Österrikiska frallor är himmelskt goda. Jag lovar och svär. Osten är också god.

Sen hade vi en såndär dag igen. Soligt, några småmoln visserligen, men hallå! vilken utsikt. Lech bjöd verkligen till idag.

Man blir smått religös när man susar fram genom ett sånt här landskap. Sol och vita vidder så långt ögat når. Lech är verkligen världsklass på alla sätt.

Glad och trött familj ikväll. Softar på hotellrummet - trodde jag! där försvann kidsen ut för att leka av sig i snön! tydligen hade de energi kvar - innan kvällens restaurangbesök.

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ah, så läckert! Jag får abstinens. Saknar den här känslan och de vackra alperna!

KRAM

Desiree sa...

Åh det där ser helt fantatiskt vackert ut. Jag hoppas vi får fint väder när vi ska iväg med svärföräldrarna här i mars och åka lite skidor. Mmmm riktigt goda frukostar är guld värt!
Kram!

Annika sa...

Det är så vackert att jag vill hoppa igenom bilderna rätt in i Lech. Jag skulle också bli smått religiös i allt det vackra. men utför åker jag inte, det kirrar ibte min knän längre.
Men åååå vad jag skulle njuta iaf.
SÅ fina bilder!
Kram!

Hanna sa...

Jösses vad vackert! Och vilket väder! Det ser verkligen helt fantastiskt ut. Själv har jag inte stått på ett par skidor sedan tonåren, men med de här bilderna blir jag riktigt sugen... Man kanske skulle ta sig en tur till Chile i alla fall... :)