måndag, januari 17, 2011

Martin Luther King day

Barnen hade ledigt från skolan idag och Maken var också ledig.

Men jag kan inte påstå att det var nån rast och ro för oss för den skull, inte för de vuxna i familjen.

Maken lyckades få till cykelträning på ett gym - han har ju anmält sig till en hel Iron Man i november så han måste hålla ångan uppe - och jag fortsatte småfixa här hemma. vardagsrummet och matsalen är färdigmålade och nu ska allt tillbaka. Gardiner. tavlor, möbler, småprylar.

Dottern och hennes bästa kompis var iväg på open gym nån timme på hennes gymnastikställe, jag passade på att shoppa kopieringspapper, bläck till skrivaren och annat kul.

Sen lunch för barnen och deras kompisar hemma.

Därefter åkte jag iväg för att hämta en megastor snöslunga på Sears i Danbury, nu kan det snöa bäst det vill! Vi är redo.

Middag här hemma med bästa grannarna. Nu vill jag bara zzzova.

Inga kommentarer: