torsdag, juni 22, 2006

Ledsen i ögat

Idag har A haft sin sista dag i preschool. Lite sorgligt är det.

Än värre är det att säga hej då till hennes underbara lärare, Mr R och Mrs M. De har varit heeeeelt fantastiska under de här två åren dottern gått på preschool på YMCA här i stan. Jag var gråtfärdig när jag skulle tacka lärarna och de hade också tårar i ögonen. Lilla A kramade dem flera gånger men jag tror inte hon insåg att hon inte skulle träffa de här underbara lärarna igen. De är de mest tålmodiga, glada, trevliga och pedagogiska förskollärare jag träffat på, tror jag. (men mina barn har haft tur, de har bara haft bra lärare, hoppas det håller i sig!)

Vad vi kommer sakna dem.

Firade sommarlovet med jätteglassar - sundaes! - på närmsta Friendly´s. Barnen älskade det, får nog bli tradition.

Inga kommentarer: