torsdag, juli 05, 2018

Lågvatten

Lågvatten. Fick till en promenad vid lågvatten idag, det är kul att variera hundpromenaderna. Det är kul att kunna halvfuska sig ner på stranden trots att hundar inte får vara där under sommaren...

Förnya körkort. Jag måste förnya mitt amerikanska körkort senast på min födelsedag i augusti. Dessvärre måste man göra det på DMV, så idag har jag kollat kötider under dagen. Deprimerande. Verkligen. Det var alltid över en timmes väntetid och man kan inte boka tid. Blä.

Bra köp! Två t-shirts har jag köpt till Sonen, med svensk respektive brasiliansk flagga. Bra nu i VM-tider. Båda har han använt flera gånger redan. Nu när Ironman ville ha en likadan med svensk flagga var de såklart slut... Hittade ett alternativ men leverans nästa vecka... Dumheter också.

Inga kommentarer: