lördag, januari 07, 2012

12 timmars sömn

Barnen sov 12 timmar inatt.

Jag lyckades sova nästan 11 timmar.

Hoppas vi är i europeisk tid nu. Brukar vara enklare att resa österut för oss, jetlag får jag bara när jag reser västerut, till USA. Min teori är att det beror på att jag är en morgonperson, kvällsmänniskor får jetlag när de reser tvärtom.

.......................

Kids slept 12 hours.

I managed to sleep almost 11 hours.

Should be on European time now. For us it´s usually easier to travel east, I just get jet lag when I travel west, to the US. My theory is that´s because I´m a morning person, evening persons get jet lag when they travel east (from the US to Europe).

1 kommentar:

Desiree sa...

Låter jätteskönt och precis det ni behövde. Hmmm interessant det där med jetlag och morgon kontra kvällspersoner. Men när man börjar fundera kan det ju vara så. Men jag är nog som du att jag har mer jetlag då jag reser till USA än hem nuför tiden åtminstone.
Kram!