fredag, juni 10, 2011

Hockey i mitten av juni, nä nu...

Man tror inte det är sant. Jag var så otroligt nöjd i många år att jag lyckats gifta mig med en kille som inte var som tokig i att kolla sport på tv.

Hellre då utöva sport. Som ju Maken gör ordentligt med triathlon.

Nu är det juni och final i hockey. Boston mot Vancouver och alla spelare har slutspelsskägg och Maken är som förhäxad. Kan inte sluta kolla.

Antar att jag får vara tacksam att han kollar en sport jag faktiskt gillar också.

Annars: just avslutat en trevlig middag utomhus med grillat kött och grönsaker. Bästa grannarna var här en sväng och provade vin.

Eldflugor! Över hela gräsmattan ikväll. Magiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, känner igen det där, bra med make som inte gillar sport! Fast jag skulle nästan önska att min karl kunde snöa in sig bara nån gång sådär, sluta vara så vansinnigt metro hela tiden!

Hittade just hit från Saltistjejen! Har inte sett din blogg förr så nu ska här läsas!!