torsdag, april 29, 2010

Det känns inte bra. Alls.

Antingen har jag ryggskott eller kanske ischias nånting.

Men det är något som gör mycket ont.

Dagen började bra, kände mig nästan på topp efter det onda i ryggen i början av veckan. Lyckades fixa pappret till bilen hos DMV i Bridgeport, CT, handlade mat och körde hemåt. Det vackra vädret lockade, så jag drog på träningskläder och sprang-gick min vanliga nästan 10 km runda. Ryggen kändes bra.

Men i duschen tappade jag shampoot och gjorde nån dum rörelse när jag skulle ta upp det.

Nu strålat värken ner från höften i vänster sida, ner till mitten av låret.

Det konstiga är att det var i höger sida jag hade mest ont förut.

Ska ta och självmedicinera vanliga värktabletter. Börja laga middag till barnen. Och försöka röra lite på mig. Inte tänka så mycket. Det kanske hjälper.

aj aj aj.

(Sonen påstår att han är frisk nu. Allid något.)

1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Ojoj! Har själv haft sånt två gånger det senaste året! Mördande värk...förra sommaren i New York typiskt nog och sedan veckan innan jul. Nu är jag försiktig, men det kanske inte hjälper :p Hoppas du mår bättre snart!