fredag, januari 08, 2010

Golv och snö

Snö imorse och många skoldistrikt här på östkusten i USA hade en senare starttid, delayed start. Inte den här stan, så barnen kom iväg med skolbussen som de skulle och jag kunde åka till gymet och gå på det spinningpass jag planerat.

Eftersom vägarna var finfina, inte snöiga alls, åkte jag sen iväg till Lowes och beställde golv till Makens vinrum. Han vill ha ett golv i kork, om en vecka ungefär kan jag hämta golvet. Och jag tror att han redan beställt inredningen till vinrummet, det kommer bli väldigt fint. En riktig man cave, som det kallas här i amerikat.

Nu har barnen haft sin första tennis för det här året och resten av kvällen ska vi bara slappa. Och så ska jag laga en god risotto tillsammans med Maken som snart kommer hem.

Inga kommentarer: